Program

prezentacja
9:00 - 9:20
Kamil Porembiński (Don't Exists Sp. z o.o.)

Skorzystał z AI i okradł ludzi na 2 miliony

Przegląd najciekawszych, czasem śmiesznych a czasem strasznych ataków na przedsiębiorców i nie tylko z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Czy kradną tylko przestępcy czy zwykłe firmy także? Damy radę coś z tym zrobić?

prezentacja
9:00 - 9:20
Dagmara Anuszczyk (DataHeroes)

Dane wokół nas: Jak analiza danych przekształca świat

Podróż przez świat danych i ich wpływ na nasze życie. Odkryjemy, czym są dane i jak są zbierane, a także zgłębimy tajniki analizy danych, pokazując, jak przekształcają one surowe informacje w cenne wnioski. Pokażemy aspekty pracy

prezentacja
9:00 - 9:20
Krystian Wydro (Niezależny ekspert), Julia Zdobylak (Performics (Publicis Groupe))

Przełamywanie oporów przed AI: Jak early adopters mogą inspirować zmiany w zarządzaniu i przyjęciu AI w polskich przedsiębiorstwach.

Dowiedz się, jak liderzy mogą skutecznie wdrażać AI, budując zaufanie w zespołach i podnosząc konkurencyjność swojej działalności.

prezentacja
9:00 - 9:20
Jan Biłyk (Laurens Coster), Mariusz Zyśk (Laurens Coster)

Zmieniamy dane w... chatbota: Twój firmowy asystent AI

Od lat pomagamy zmieniać dane w wiedzę. Teraz przyszedł czas, żeby zmienić te dane... w asystentów AI, którzy zaopatrzeni w wiedzę o firmie i dokumentację odpowiedzą na pytania pracowników i klientów.

prezentacja
9:00 - 9:20
Tymoteusz Olszewski (Speednet sp. z o.o.)

Adaptacja zaczyna się od zrozumienia (AI)

Adaptacja firmy do transformacji AI wiąże się z balansowaniem pomiędzy FOMO, a kosztami. Odróżnienie hypu technologicznego od wartości biznesowej to jedno, ale jak w tym wszystkim zadbać dodatkowo o opór wśród pracowników?

prezentacja
9:00 - 9:20
Anna Gąsiorowska (Aribo Sp. z o.o.)

Virtual and Augmented Reality in Marketing: The Future of Customer Interaction

We will delve into how VR & AR can create immersive experiences that captivate audiences, enhance brand perception, and drive consumer behavior. Case studies of well-known brands that have successfully utilized these technology

Szczegóły wkrótce

W tym roku wspierają nas

Partnerzy

Patroni medialni

Community Partner