Właścicielka marki Legalna Marta, twórca licznych kursów online na temat technologii Microsoft 365. Miłośniczka biegów górskich i sportów ekstremalnych. Od 10 lat pomagam polskim firmom podejmować właściwe decyzje podczas transformacji cyfrowej: od doradztwa w zakresie licencjonowania Microsoft, przez wdrożenie aż po szkolenie użytkowników końcowych. Zostałam dwukrotnie wyróżniona przez Forbes Women jako jedna z „mistrzyń LinkedIn” za publikowanie angażujących treści. Dwukrotnie otrzymałam tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP) w kategorii Microsoft 365 Apps & Services za wykazanie się wyjątkową pozycją lidera w społeczności technicznej. W mojej pracy najbardziej lubię rozwiązywać problemy firm, porządkować struktury plików, budować zespoły i układać procesy biznesowe.
Adrian Dekowski Prezes V8 Team - doświadczony manager, wizjoner i twórca największych w Polsce projektów edukacyjnych: Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników oraz Ogólnopolskie Mistrzostwa IT
Współzałożycielka i prezes Aribo, założycielka Quest Heroes, H2O Scuba Academy oraz Wide Lane. W trakcie swojej kariery zarządzała strategicznymi projektami IT, m.in. w bankowości dla Credit Suisse, oraz uczestniczyła w projektach budowlanych wysokiego ryzyka, takich jak elektrownia jądrowa Olkiluoto 3 w Finlandii. Posiada tytuł Executive MBA uzyskany na Oxford Brookes University oraz Polish Open University. Prywatnie instruktor nurkowania, który kocha dzielić się swoją pasją i wprowadzać innych w podwodny świat. Jako ciekawostka warto wspomnieć, że mieszkała w sześciu krajach.
Pomagam ludziom odmieniać kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jak mówią o mnie kursanci: to jedyny trener, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Jestem jednym z czterech Most Valuable Professional Microsoftu w kategorii Excela w Polsce. Moje treści docierają miesięcznie do około miliona Polaków.
Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat, podczas których wdrażała i patentowała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Wspiera start-upy deeptech w skutecznej komunikacji z inwestorami i biznesem. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Stypendystyka DeepMind wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książek “Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz “Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.
Konsultantka ds. rozwoju biznesu w obszarze AI oraz prompt designerka w krakowskim software house Miquido. Pomaga łączyć technologię z biznesem, wspierając organizacje w odpowiedzialnym i efektywnym wdrażaniu AI. Wraz z zespołem rozwija framework AI Kickstarter, który umożliwia szybkie tworzenie aplikacji opartych na modelach językowych. Humanistka z wykształcenia i z pasji — dlatego w sztucznej inteligencji najbardziej interesuje ją jej wpływ na człowieka.
CEO w Bee Talents. Wcześniej zajmował się rekrutacjami IT, pracując zarówno w agencji rekrutacyjnej jak i wewnętrznym HR. W Bee Talents przeszedł drogę od rekrutera przez lidera, heada, COO, aż do CEO, ale do dziś wspiera swój zespół zajmując się rekrutacjami hands-on. Prelegent licznych spotkań i wydarzeń branżowych, między innymi HR Camp, Brunch EB, Aula Polska, Recruitment Agency Expo, HR Challenge czy LeniwceHR, regularnie prowadzi też szkolenia Rocket Hive. Wierzy w to, że rekrutacja oparta na faktach, analizie i pozbawiona uprzedzeń jest kluczem do budowania zdrowej, silnej i innowacyjnej kultury organizacyjnej.
Przemysław Muller - edukator z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi i oświatą oraz szerokim zakresem specjalistycznych umiejętności w dziedzinie IT i marketingu. Obecnie w V8 Team - Dyrektor Operacyjny ds. Edukacji, kreowanie procesów edukacyjnych, budowanie kwalifikacji rynkowych oraz współtworzenie nowych zawodów, takich jak „Mechanik Pojazdów Elektrycznych i Hybrydowych”.
Specjalista w zakresie komunikacji. Dzięki niemal 20-letniemu doświadczeniu w pracy z sektorem technologii oraz światem nauki, dostarcza pełne spektrum usług konsultingowych począwszy od media i public relations, marketingu i social media po science&business relations, projektowanie kursów i badanie rynku. Prowadził zajęcia na uczelniach w całej Polsce, buduje mosty pomiędzy nauką a biznesem, szczególnie w sektorze kosmicznym. Wspiera studentów STEM w ich karierze, znajdując im możliwości współpracy z biznesem, ubiegania się o granty badawcze i budowanie własnych start-upów. Regularnie występuje również jako ekspert w mediach. Pasjonat Kosmosu i technologii, uwielbia wszystko, co lata. Od 30 lat wybiera się w kosmos i wierzy, że wkrótce to się stanie.
Mariusz Napierała, CTO explitia. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w automatyzacji i cyfryzacji procesów przemysłowych. W firmie explitia zarządza zespołami technicznymi oraz odpowiada za kluczowe technologie i bezpieczeństwo narzędzi IT. Karierę rozpoczął jako programista. Następnie rozwinął swoje kompetencje o zarządzanie projektami, uczestnicząc w wielu zaawansowanych działaniach związanych z automatyzacją i cyfryzacją zakładów produkcyjnych. Dodatkowo aktywnie wspiera procesy rekrutacyjne i employer brandingowe oraz dzieli się wiedzą, biorąc czynny udział w wydarzeniach branżowych. Po godzinach pasjonuje się stolarką, uwielbia podróże i chętnie spędza czas z przyjaciółmi.
Jestem praktykiem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz innowacji legitymującym się 20 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowych korporacjach. W latach 1998 - 2022 pracowałem dla międzynarodowych firm produkcyjnych oraz sektora usług. Posiadam praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego. W obszarze zainteresowań koncentruję się na zrozumieniu rozwoju człowieka, wpływu jego osobowości i świadomości siebie na osiągane przez niego wyniki. Osobistą misję formułuję jako dzielenie się posiadaną wiedzą i doświadczeniem z innymi. Pracowałem z kadrą zarządzającą wszystkich szczebli m.in. w: Santander Consumer Banku, Autoliv, HP, Macopharma oraz Elcoteq.
Bartek Pełka jest szefem działu inżynierii polskiego dostawcy kompleksowych rozwiązań cyfrowych - goodylabs. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczął w 1995 roku. W 2011 roku założył firmę THE outsourcing, która w 2015 stała się częścią nowego podmiotu T.H.E. Sp. z o.o. Po pierwszym realizowanym dla goodylabs projekcie postanowił jednak, że właśnie z tą firmą zwiąże swoją przyszłość. Od 2017 roku - już jako członek ekipy goodylabs - zarządza wytwarzaniem oprogramowania. Bartek współpracował m.in. z takimi klientami, jak: 4F, Suzuki, Drogerie Natura. Ma na swoim koncie ponad setki projektów zrealizowanych od podstaw, jak i uratowanych projektów klientów. Obszarem jego zainteresowań jest wykorzystanie AI do rozwiązania problemów wcześniej niemożliwych bądź zbyt kosztownych do zrealizowania
Agnieszka Suchwałko jest doświadczonym data scientist i przedsiębiorczynią, obecnie pełniącą funkcję COO w Quantup. Dzięki solidnemu doświadczeniu w statystyce obliczeniowej, uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, współzałożycielka Quantup specjalizuje się w zaawansowanej analizie danych i rozwiązaniach AI. Agnieszka posiada tytuł doktora nauk technicznych. Pod jej kierownictwem Quantup z powodzeniem zrealizował wiele projektów AI, pokazując jej doświadczenie i zaangażowanie w innowacje. Agnieszka jest również orędowniczką etycznej sztucznej inteligencji i promuje różnorodność w technologii, inspirując poprzez swoje przywództwo i wizję.
Łączę 12 lat doświadczenia w projektowaniu z pasją do technologii, zainteresowaniem ekonomią behawioralną i współpracą z sektorem biznesowym. Realizowałem projekty zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, pełniąc rolę projektanta, trenera oraz doradcy dla klientów takich jak PZU, TÜV i Brand24. Założyłem międzynarodową organizację oraz zespół UX w sektorze przemysłowym. Buduje produkty i usługi skupiające się na doświadczeniach klientów i pracowników, zwracając szczególną uwagę na ich zachowania i etykę w kontekście AI. Tworzę framework Ethical AI & Behavior, żeby pomóc firmom wdrażać #trustworthyai.
Paweł Szczyrek - Marketing manager, team leader w agencji Ideo Force, wykładowca akademicki na między innymi Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zarządza marketingiem i tworzy automatyzacje z wykorzystaniem AI.
Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingu i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., a także Wiceprezes Zarządu w agencji PR Exacto. Doktor w dyscyplinie: nauki o komunikacji społecznej i mediach. Wykładowca studiów podyplomowych między innymi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Łódzkim. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
dr Krzysztof Wojewodzic – naukowiec i przedsiębiorca. Kierownik naukowy 3 projektów w NCBR, na łączną kwotę 26 mln zł. Autor bestsellerowych kursów online nt. Strategii oraz Mobile. Prowadzi podcast „Escola Mobile” oraz “My AI”. Wykłada przedmioty związane z pozyskiwaniem funduszy od VC oraz strategii w IT na Koźmińskim oraz WAB. Jest liderem grupy MyEO Education, która zrzesza 250 przedsiębiorców EdTech o przychodach > 1 mln $. Prezes Escola S.A. – 10. najszybciej rozwijającej się spółki IT wg. Deloitte Fast 50.
Mariusz Zyśk to lider i specjalista w zakresie inżynierii i architektury danych. Od 2016 roku pełni rolę CTO firmy Laurens Coster, gdzie wykorzystuje swoje doświadczenie do budowania i wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych zorientowanych na wykorzystanie potencjału danych, w szczególności rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję. Jest absolwentem Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej, a wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak Fast White Cat S.A. i Mok Yok IT.
Inga nie ma w swoim słowniku zwrotu “nie da się”. Cokolwiek jest trudne i nieznane, staje się dla niej atrakcyjnym wyzwaniem. Head of Gen AI i AI Solution Manager w Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna za wdrożenie AI w całej organizacji. Ex Product Director Ring Publishing. Pracowała nad największymi produktami takich firm jak Text (poprzednio LiveChat), Allegro czy InsERT. Wraz z zespołem zrobiła aplikację mobilną Onet, która wygrała nagrodę Mobile Trends Awards oraz INMA za najlepszą aplikację newsową. Onet Czytaj, już w 2017 roku, czytał użytkownikom artykuły i podawał głosowo najważniejsze newsy. Odpowiadała także za budowę pierwszej polskiej aplikacji z newsami na asystenty głosowe Alexa i Google Home.
Doświadczony AI Manager z 9-letnim doświadczeniem w branży IT. Certyfikowany specjalista, który zdobywał swoje umiejętności w dynamicznie rozwijających się sektorach energetycznym i kolejowym. Od 2,5 roku związany z Neuca S.A., gdzie w obszarze łańcucha dostaw odpowiada za wdrażanie optymalizacji oraz nowoczesnych rozwiązań IT. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów, zarządzaniu zespołami oraz inicjatywach badawczo-rozwojowych, które skutecznie przyczyniają się do usprawnienia procesów operacyjnych i innowacyjności firmy.
Krzysztof Chibowski Entrepreneur | AI Design | Business Development Manager | Digital Transformation Advisory - Hybrid Cloud/AI/ML/Analytics Członek GRAI Członek Fundacji SpeakLeaah Doświadczony menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT, doradztwie ds. transformacji cyfrowej oraz projektowaniu AI. Specjalizuję się w implementacji rozwiązań chmurowych, analityce Big Data oraz sztucznej inteligencji. Pracowałem jako Business Development Manager w Hewlett Packard Enterprise oraz pełniłem funkcje doradcze w zakresie nowych technologii. Posiadam szerokie umiejętności w zarządzaniu systemami IT, planowaniu pojemności oraz wdrażaniu złożonych rozwiązań technologicznych. Jestem pasjonatem innowacji i ciągłego doskonalenia procesów biznesowych.
Założyciel ChallengeRocket - platformy wykorzystującej wyzwania umiejętności, testy oraz hackatony do znajdowania i zatrudniania wyjątkowych talentów Współpracował nad realizacją innowacyjnych projektów HR w branży nowych technologii w oraz konsultingiem strategicznym w Polsce, USA, Japonii oraz na terenie Bliskiego Wschodu (ZEA, Katar) dla takich firm jak Coca-Cola, Al Jazeera, Samsung. Współpracował z ministerstwem i policją w Albanii oraz Vodafone nad wdrażaniem autorskiego systemu do przewdziałania procederu handlu ludźmi.
Ekspert w dziedzinie bankowości elektronicznej, cyfryzacji i CRM, z 18-letnim doświadczeniem zdobytym w Polsce, Czechach, Niemczech i Singapurze. Jest prawdziwym entuzjastą nowych technologii, zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami w branży IT, blockchain, AI i fintech. Jego pasja i energia skupiają się na ciągłym poszukiwaniu nowych sposobów integracji innowacyjnych rozwiązań z tradycyjnymi systemami bankowymi. W swojej pracy łączy wiedzę z zakresu transformacji cyfrowej, budowania relacji z klientami oraz UX z głębokim zrozumieniem bezpieczeństwa bankowości elektronicznej. Specjalizuje się w projektowaniu intuicyjnych i przyjaznych użytkownikom interfejsów. Posiada także umiejętności prowadzenia międzynarodowych zespołów projektowych.
Analityką danych zajmuję się od 2007 roku, w tym od 2020 roku z Power Platform, zaczynając od ścieżki BI. No-Code i Low-Code to moim zdaniem najskuteczniejsze rozwiązania dla obecnych potrzeb przedsiębiorstw w zakresie niedoborów IT jak również świetną przestrzenią do rozpoczęcia swojej podróży w IT. Swoją drogę mogę opisać jako od Citizen Developera do Power Platform Developerki dzięki praktyce, kursom i samodoskonaleniu zwieńczonemu zdobyciem certyfikatów MS PL-900, PL-100, PL-200, PL-300, PL-400, PL-600. Od końca 2021 jestem związana ze społecznością #PowerPlatformPolska, a od marca 2023 z Low Code Mastermind Club. Rozwiązania Power Platform przygotowywałam m.in dla branż Construction/ Automotive/ Healthcare/ Retail/ Education/ Business Intelligence/ Public/ Financial .
Od kilkunastu lat związany z programowaniem i branżą IT. CEO AI reveo, które wdraża sztuczną inteligencję w rozliczeniu za efekty. Dba o wykorzystanie AI w pracy programistów i wdraża narzędzia sztucznej inteligencji w organizacjach. Współautor kursów programowania i AI. Zdobywca nagród związanych z branżą IT. Zawsze chętnie porozmawia o nowinkach technologicznych i doradzi ich efektywne wykorzystanie.
Adwokatka, certyfikowana przez Uniwersytet w Maastricht inspektor ochrony danych. Prowadzi kancelarię, platformę z szablonami dokumentów Dimotely oraz tworzy rozwiązania LegalTECH i LegalUX. Na co dzień wspiera prawnie przedsiębiorców m.in. z branży e-commerce, edukacyjnej, IT i kreatywnej w tworzeniu skutecznej i przyjaznej dokumentacji prawnej. Doradza w zakresie wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji zgodnie z prawem w organizacjach i prowadzi szkolenia w tym zakresie. Pokazuje, jak działać nie tylko w sposób bezpieczny, ale także prosty, skuteczny i innowacyjny. Prelegentka na konferencjach biznesowych i szkoleniach, m.in. na Infoshare (maj 2024).
Z PKO Bankiem Polskim związany od maja 2010 roku, kiedy objął stanowisko Dyrektora Biura Innowacji. W tym czasie odpowiadał m.in. za rewitalizację Szkolnych Kas Oszczędności – najstarszego i największego programu edukacji finansowej w Polsce oraz wprowadzenie na rynek pierwszego w Polsce konta dla dzieci poniżej lat 13. Był odpowiedzialny za koncepcję i uruchomienie projektu stworzenia aplikacji płatności mobilnych i bankowości mobilnej IKO. Od lipca 2014 roku jako zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej odpowiadał za projekt rozwoju usług i sprzedaży w kanale mobilnym oraz rozwój usług eAdministracji i eTożsamości. Od marca 2018 roku jako Dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych odpowiada za sprzedaż i rozwój kanałów cyfrowych PKO Banku Polskiego.
Head of People & Culture w HR Hints - w firmie, która buduje zespoły, układa obszar ludzki i pokazuje founderom oraz managerom, jak prowadzić skuteczne organizacje oparte na zaangażowanych ludziach. Przez ostatnie 15 lat odpowiadająca za rozwój HR w różnorodnych organizacjach. Od 2018 roku budująca zespoły People & Culture i Talent w startupach i szybko rosnących organizacjach, w tym w Codewise, Telemedi, Omnipack, Ramp Network, edrone, AIP Seed. Współautorka Culturivy® - metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego. Psycholożka, konsultantka w zakresie biznesu, ludzi, oraz interwencji kryzysowej.
Na co dzień szkoli w zakresie AI oraz pomaga przedsiębiorstwom budować wewnętrzne programy inkubacyjne i wdrażać własne innowacje na rynek. Współpracuje z akceleratorami, budując dla nich programy bootcampowe, zapewniając startup-om wszystkie niezbędne kompetencje do komercjalizacji biznesu. Spędził wiele lat w polskim oddziale Intela, sprzedając oraz budując procesy sprzedaży i marketingu wokół oprogramowania i sprzętu. Współtworzył tam wewnętrzny program inkubacji dla inżynierów. Jest współzałożycielem Nex AI - venture’a Intelowego, który przyczynił się do rozwoju technologii procesorów obsługujących algorytmy AI. W ciągu ostatnich 9 lat wyspecjalizował się w projektowaniu architektur rozwiązań AI i komercjalizacji Deep Tech-u. Wykładowca warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego.
Wojciech Ozimek to ekspert w dziedzinie gamifikacji oraz AI. W roku 2003 założył One2tribe, która do roku 2014 zdobyła ponad 5 mln użytkowników na rynkach gier mobilnych i social (m.in. współpraca z CD-Projekt RED, Nexon America, Electronic Arts). Od roku 2014 One2tribe zaczęło wykorzystywać swoje doświadczenia w obszarach gier i psychologii społecznej na rynku B2B, udostępniając firmom swoją platformę Tribeware. W 2016 roku firma rozpoczeła prace nad własnymi modelami ML/AI w obszarze optymalizacji pracy pracowników (wyróżnienie w konkursie IBM Watson AI XPRIZE czy finał konkursu Sanofi Lab podczas Vivatech 2018). Wojtek występuje często na konferencjach (m.in. TEDx, Cyber PTBRiO, Data Science Summit) oraz publikuje w prasie biznesowej i IT.
Anna Prończuk-Omiotek - przedsiębiorca, certyfikowany trener, mówca. Znana w internecie jako Anna PRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Jest Co-Founderem SalesYY.com, gdzie wraz z zespołem konsultantów pomaga firmom podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. Lista zadowolonych klientów to ponad 350 firm i instytucji, m.in.: ✓ Allegro ✓ General Electric ✓ Otodom ✓ Tutlo ✓ Santander Anna występuje na konferencjach w Polsce i za granicą. W 2024 roku otrzymała pierwsze miejsce na konferencji “I love marketing & tech” za najlepsze wystąpienie o AI. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje z: - Strategia marketingowa - Generowanie leadów - Wideo marketing - Generative AI - Wystąpienia publiczne
Profesorka Akademii Leona Koźminskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorką ds Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym.
Karierę zawodową zaczynał od konsultingu wspierając firmy fortune500 w analizie danych i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań i automatyzacji w logistyce w 14 krajach. Pełnił rolę product ownera wdrażając produkt do lean managementu w centrach dystrybucji. Resztę kariery zawodowej poświęcił tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania w obszarze med-techu, magazynowania, bankowości, farmacji i sektorze publicznym, co ostatecznie doprowadziło do współtworzenia Nostre By Valueships, wnosząc wiedzę z zakresu procesu wytwarzania oprogramowania i prowadzenia zespołów developerskich. Dzięki zdobytemu doświadczeniu wie jak zarządzać projektami zaawansowanymi technologicznie tak, aby przyniosły wartość dla klienta.
Małgorzata Siedlik - przedsiębiorczyni, trenerka biznesu, twórczyni i wydawczyni produktów cyfrowych, specjalizująca się w narzędziach sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT i Canva. Od 2020 roku pomaga przedsiębiorcom w budowaniu wizerunku i rozwijaniu biznesu dzięki nowoczesnym technologiom. W ostatnim roku prowadziła warsztaty i prelekcje, m.in. dla Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu, RocketJobs, na Carpathian AI Summit. Była również trenerką projektu „Write Your Future” z Lancôme oraz uczestniczyła w pilotażowej kampanii z CampusAI.
Od początku swojej kariery zawodowej związana z sektorem finansowym i nowoczesnymi technologiami. W swojej pracy pasjonuje się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, uwielbia podejmować się rozwiązywania skomplikowanych problemów biznesowych oraz łączyć świat biznesu i nowoczesnych technologii. Zanim dołączyła do Banku BNP Paribas zdobywała doświadczenie w doradztwie biznesowym i technologicznym, na projektach strategicznych, transformacyjnych i wdrożeniowych. Aktualnie jej celem jest dynamiczny rozwój obszaru sztucznej inteligencji i zaawansowanej analityki, za który odpowiada w Banku BNP Paribas Polska w roli Liderki AI i Product Ownerki. Razem z Zespołami Data Science na co dzień pracuje nad budową i realizacją strategii AI.
Pasjonatka digital marketingu z doświadczeniem w wystąpieniach publicznych. Specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach SEM. Jej kampanie reklamowe Google Ads i Microsoft Ads zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia oraz występując podczas konferencji IAB How To, DIMAQ Voice, Forum IAB czy TEDx. Aktywnie uczestniczy w pracach grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska. W wolnym czasie oddaje się podróżom do świata animacji, gdzie rzeczy niemożliwe stają się rzeczywistością.
AI Evangelist, Innovation Manager i Design Team Leader, posiada 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Specjalizuje się w wdrażaniu projektów wykorzystujących sztuczną inteligencję, optymalizację procesów oraz zarządzanie zmianą. Tworzy i prowadzi szkolenia z wykorzystania AI w kreacji dla min. Campus AI, RASP. Należy do grupy roboczej IAB AI oraz Rady Programowej DIMAQ AI.
Od 16 lat zajmuje się obszarem pozyskiwania talentów i rozwoju ludzi. Zorientowana na business partnering oraz budowanie kultury nastawionej na doskonalenie i współpracę. Odpowiada za rozwój kapitału ludzkiego, w tym pozyskiwanie talentów, tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających procesy HR, programy rozwoju kompetencji, budowanie zaangażowanych zespołów. Jako partner biznesu pomaga mierzyć się z wyzwaniami w obszarze HR, dokładnie zrozumieć kontekst, potrzebę, oczekiwany rezultat i dopasować odpowiednie rozwiązanie. W pracy najbardziej lubi potrzebę godzenia wody z ogniem :) Wierzy w budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez łączenie nowoczesnych technologii z empatią pracowników.
Pełni rolę Product Area Leada w obszarze Digital Experience ING Banku Śląskiego, gdzie prowadzi projekty związane z transformacją cyfrową. Od kilku lat angażuje się we wdrażanie nowoczesnych technologii w sektorze bankowym, kładąc szczególny nacisk na wykorzystanie sztucznej inteligencji dla poprawy doświadczeń klienta indywidualnego. W ramach swojej roli aktywnie uczestniczy w opracowywaniu zasad i governance dla rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji oraz dostosowywaniu do wymogów o AI Act by zapewnić zgodność wdrożonych rozwiązań z regulacjami prawnymi. Jako członek grupy roboczej ds. AI przy Związku Banków Polskich, współpracuje z innymi ekspertami w celu kształtowania przyszłości sztucznej inteligencji w bankowości.