Program

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji na sali AI

prezentacja
9:15 - 9:40
Krzysztof Wojewodzic (Escola)

7 niezmiennych praw AI

Wszyscy stracą pracę. Roboty będą na ulicach... AI zmienia wszystko i wszystko zmieni się przez AI. A może wcale nie? Może po roku zachłyśnięcia się generowaniem obrazków, które mają 4 palce i filmów które nie przestrzegają praw fizyki, ale za to palą ogromne ilości energii, by powstały, może czas się zastanowić co AI zmienia, a co...wcale nie. Prezentacja będzie też okraszona wdrożeniami i case study, co Escola wdrożyła dla swoich klientów w ostatnim czasie w zakresie AI.

prezentacja
9:45 - 10:10
Marta Czapik (Legalna Marta)

Czy polskie firmy są gotowe na AI? Jak wygląda wdrożenie Copilot od strony biznesowej

Podczas wystąpienia opowiem o tym jak wygląda rzeczywistość w polskich przedsiębiorstwach w temacie AI. Podzielę się z Wami wnioskami oraz obiekcjami, z jakimi mierzymy się podczas rozmów z decydentami. Copilot to technologia pochodząca od Microsoft i działająca w tym środowisku, ale mam nadzieję, że każdy wyniesie z tej prezentacji coś dla siebie. Przede wszystkim zobaczycie dobre praktyki przygotowania organizacji do wdrożenia narzędzi AI.

prezentacja
10:15 - 10:40
Aleksandra Pszczoła-Hennig (Bee Talents)

Wykorzystanie AI we Wzmacnianiu Zaangażowania Pracowników

Zaangażowanie pracowników jest kluczowym czynnikiem wpływającym na produktywność, retencję oraz sukces organizacji. Poznaj praktyczne zastosowania AI w obszarze HR, które zwiększy zaangażowanie Twoich pracowników.

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:35
Jerzy Biernacki (Miquido)

Zespół Frankensteina: jaką tak naprawdę kontrolę masz nad AI?

Zespół Frankensteina to obawa, że dzieło człowieka zwróci się przeciwko swojemu twórcy. Jak przewidywać i zapobiegać sytuacjom, w których AI wymyka się spod kontroli?

prezentacja
11:40 - 12:05
Maciek Myśliwiec (Space Agency)

Od HAL9000 do obserwacji Ziemi. Co myśleliśmy, że będziemy mieli, a co z AI mamy w kosmosie

Czy filmy sci-fi o AI w kosmosie to dzisiaj bardziej science czy fiction? Sprawdźmy jak sztuczna inteligencja wspomaga misje kosmiczne, analizuje dane pozyskane przez sondy i satelity oraz zarządza systemami statków kosmicznych.

prezentacja
12:10 - 12:35
Agnieszka Suchwałko (Qunatup)

Dzienniki projektowe: Wnioski z linii frontu

Nasze dzienniki to studia przypadków, którymi chcemy się z Tobą podzielić! Za pomocą przykładów zaprezentujemy jak w Quantup osiągamy sukcesy i radzimy sobie z przeszkodami, korzystając z naszej unikalnej metodologii.

12:35 - 13:30

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:30 - 13:55
Anna Prończuk-Omiotek (Anna PRO / SalesYY)

Inbox 0: Jak AI i automatyzacje pomogą Ci odzyskać spokój umysłu.

15 godzin - tyle każdego tygodnia przeznaczamy na emaile (Raport Adobe). Rosnąca liczba zadań frustruje i obciąża umysł. Jednak Inbox 0 jest osiągalny. Z tej prezentacji dowiesz się, jak to uzyskać dzięki narzędziom AI.

prezentacja
14:00 - 14:25
Mariusz Zyśk (Laurens Coster)

Zmieniamy dane w... chatbota: Twój firmowy asystent AI

Od lat pomagamy zmieniać dane w wiedzę. Teraz przyszedł czas, żeby zmienić te dane... w asystentów AI, którzy zaopatrzeni w wiedzę o firmie i dokumentację odpowiedzą na pytania pracowników i klientów.

prezentacja
14:30 - 14:55
Zuza Kwiatkowska (advAIse.me // AI Flavours)

Rozwiązanie problemu z deepfake już istnieje

Co się wydarzy, kiedy do worka o nazwie deepfake spakujemy wszystko? Czy będzie wtedy dużo straszniejszy? A może w ogóle nie trzeba się go bać, bo za chwilę sam pęknie? Zajrzyjmy do worka i rozpakujmy go element po elemencie!

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Michał Kowalczyk (Excellent Work)

Excel z AI: jak korzystać z możliwości arkuszy, nawet jeśli nie wiesz, że istnieją?

Nie znasz rozwiązania w Excelu? Znasz, ale nie pamiętasz? A jak sobie przypomnisz, to jednak nie działa, jak trzeba, co? Pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę z Excelem przy pomocy AI (i nie mam na myśli Copilota 😉).

prezentacja
15:45 - 16:10
Anna Gąsiorowska (Aribo)

Rzeczywistość wirtualna, rozszerzona oraz sztuczna inteligencja w marketingu: przyszłość interakcji z klientami

Zagłębimy się w to, jak VR, AR i AI mogą tworzyć wciągające doświadczenia, które urzekają odbiorców, poprawiają postrzeganie marki i wpływają na zachowania konsumentów. Studia przypadków znanych marek, które z powodzeniem wykorzystały tę technologię.

prezentacja
16:15 - 16:40
Kamil Porembiński (Don't Exists)

Skorzystał z AI i okradł ludzi na 2 miliony

Przegląd najciekawszych, czasem śmiesznych a czasem strasznych ataków na przedsiębiorców i nie tylko z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Czy kradną tylko przestępcy czy zwykłe firmy także? Damy radę coś z tym zrobić?

prezentacja
16:40 - 16:50

Edukacja Przyszłości - jako wiedza rynkowa z wiarygodnego źródła utrwalana przez pracę organiczną u podstaw. Jak budować wiedzę w przyszłych pracownikach na etapie edukacji w szkołach na przykładzie Ogólnopolskich Mistrzostw IT.

16:50 - 17:00

Zakończenie konferencji

20:00 - 24:00

Impreza networkingowa - Pub Schody Donikąd
Wrocław, Plac Solny 13

8:50 - 9:00

Dodatkowe prelekcje i warsztaty. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisy od 12 września.

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji na sali AI

prezentacja
9:15 - 9:55
Krzysztof Nawelski (Ideiso)

Sztuczna Inteligencja w Przemyśle 4.0: zastosowania, korzyści i przyszłość

Podczas prelekcji omówimy, jak AI ewoluowała i wpłynęła na przemysł, prezentując przykłady zastosowań w produkcji, logistyce, energetyce, motoryzacji i farmacji.

prezentacja
10:00 - 10:40
Katarzyna Krzywicka (www.krzywicka.pl)

Nowa era ochrony danych i prywatności w świecie sztucznej inteligencji.

Wyzwania i możliwości AI w ochronie prywatności. w oparciu o ciekawe case studies i praktyczne "to-do" listy, wskazując, jak skutecznie zabezpieczyć dane osobowe, przestrzegając nowych regulacji prawnych w erze AI.

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:50
Bartłomiej Pełka (goodylabs)

Jak nie robić AI: komedia pomyłek z happy endem i kilka innych studiów przypadku

W świecie, w którym pojawia się AI panują inne zasady – niektóre ograniczenia przestają obowiązywać, inne zaskakują swoją nieprzewidywalnością. Podczas mojej prelekcji dowiecie się, jak to jest mieć pasję, potężną zajawkę, narzędzia i realny cel... i mnóstwo nieoczywistych a wręcz absurdalnych przeszkód. Co podczas moich przygód z AI poszło nie tak? Jakie miało to konsekwencje biznesowe i co Wy możecie z tego doświadczenia wziąć dla siebie? Mam nadzieję, że ta historia nie tylko rozbawi, ale też pokaże, że czasem faktycznie nie warto się poddawać.

prezentacja
11:55 - 12:35

Odpowiemy na kluczowe pytania dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w biznesie, szczególnie w kontekście prawnym. Dowiesz się, jak bezpiecznie i legalnie korzystać z AI, aby uniknąć problemów prawnych i etycznych.

12:35 - 13:30

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:30 - 14:10
Paweł Szczyrek (Ideo Force), Wojciech Szymański (Ideo Force)

Dobry i zły glina, czyli dwa spojrzenia na AI z perspektywy foundera agencji i wdrożeniowca

AI odbierana jest praktycznie wyłącznie optymistycznie. Optymizm musi być jednak studzony dla dobra ochrony danych klienta. Prelekcja jest zderzeniem dwóch postaw – optymizmu wdrożeniowca oraz chłodnego osądu właściciela agencji.

prezentacja
14:15 - 14:55
Anna Proch (DP Vision / ilms.app)

Wpływ AI na projektowanie doświadczeń użytkowników

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji doświadczeń użytkowników, tworzenia dynamicznych interfejsów i przewidywania zachowań na naszych stronach internetowych, sklepach, w aplikacjach?

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:55
Adrian Stelmach (EXPLITIA)

AI w przemyśle - czy wiesz jakie korzyści da Tobie?

Rodzice wspierają wybory dzieci, dzieląc się doświadczeniem. Tak samo jest z AI, a ono chętnie uczy się na błędach innych! Ważna jest rozdzielność danych. Jakie korzyści producentowi, sprzedawcy, klientowi daje AI w przemyśle?

prezentacja
16:00 - 16:40
Wojciech Ozimek (One2tribe)

Warsztat: Gamifikacja + AI w edukacji i rozwoju dorosłych

Intelligent Augmentation (IA), wychodzi z założenia, że AI wzmacnia człowieka a nie zastępuje go. Podczas warsztatu pokażę jak można wykorzystać to podejście do poprawy wyników organizacji - jeden człowiek po drugim.

prezentacja
16:40 - 16:50

Zakończenie konferencji

20:00 - 24:00

Impreza networkingowa - Pub Schody Donikąd
Wrocław, Plac Solny 13

9:30 - 9:45

Rozpoczęcie konferencji na sali AI

prezentacja
9:45 - 10:10

Podczas prelekcji „Czy pęka Bańka AI” omówię, czy obecne oczekiwania wobec sztucznej inteligencji są przesadzone i czy istnieje ryzyko powtórzenia się scenariusza, jaki znamy z poprzednich baniek technologicznych. Zastanowimy się, czy faktycznie mamy w ogóle do czynienia z bańką. Przedstawię realne osiągnięcia AI w zestawieniu z hype'em oraz przeanalizuję wpływ potencjalnego pęknięcia tej bańki na społeczeństwo, rynek pracy i przyszłość technologii.

prezentacja
10:15 - 10:40
Magdalena Kączkowska (WM Reply)

AI/Copilot w Power Apps i Power Automate w developmencie aplikacji biznesowych.

Korzystanie z AI w pracy Developera Power Platform może znacząco zwiększyć efektywność i rentowność projektów, co przekłada się na wyższy ROI. W prezentacji przedstawię sposoby wykorzystania AI i Copilot w codziennej pracy nad budowaniem aplikacji biznesowych, aby w pełni wykorzystać ich potencjał, przyspieszyć pracę i efektywniej dostarczać wartość użytkownikom.

prezentacja
10:45 - 11:10
Tomasz Florczak (ChallengeRocket)

Nowa Cywilizacja Talentów: Rekrutacja i HR w Świecie Cyfrowych Agentów AI

1.Rola AI oraz cyfrowych agentów w procesach HR i rekrutacji. Nowe możliwości w zakresie automatyzacji i personalizacji. 2. Zmiana kompetencji w erze AI, nowe role. 3. AI jako narzędzie analizy danych o talentach.

11:10 - 11:30

Przerwa kawowa

prezentacja
11:30 - 12:25

AI nie jest nowością w bankowości – od lat pomaga w wykrywaniu przestępstw oraz profilowaniu klientów. Tym razem skupimy się jednak na nowej fali generatywnej AI (GenAI) i jej potencjalnym wpływie na sektor finansowy. To konkretne przykłady, a nie ogólniki realnie zmieniają bankowość. Omówimy, jak GenAI rewolucjonizuje tradycyjne techniki machine learningu i deep learningu oraz jakie konkretne projekty są obecnie wdrażane w bankach, zmieniając ich technologiczną rzeczywistość. Jak AI wpływa na dalszy rozwój tradycyjnych technik ML i DL? Czy już teraz wdrażane są projekty, które zmieniają technologiczną rzeczywistość banków?

prezentacja
12:30 - 12:55
Katarzyna Blok (Neuca)

AI Management w praktyce

Opracowanie innowacji procesowej w postaci systemu przeznaczonego do procesów kontroli jakości związanych z dystrybucją farmaceutyków i innych wyrobów medycznych.

12:55 - 13:50

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:50 - 14:15
Inga Apiecionek (Ringier Axel Springer Polska)

Za kurtyną hajpu na AI – prawdziwe wdrożenia w korporacjach

Każdy chce działać zwinnie i efektywnie. Dla jednych firm jest to banalnie łatwe, dla innych wymaga zmian. Jak je zorganizować, aby wycisnąć z AI jak najwięcej? Praktyczny poradnik oparty na doświadczeniach z dużej organizacji.

prezentacja
14:20 - 14:45
Krystian Wydro (Niezależny ekspert), Julia Waincetel (Performics (Publicis Groupe))

Przełamywanie oporów przed AI: Jak early adopters mogą inspirować zmiany w zarządzaniu i przyjęciu AI w polskich przedsiębiorstwach.

Dowiedz się, jak liderzy mogą skutecznie wdrażać AI, budując zaufanie w zespołach i podnosząc konkurencyjność swojej działalności.

prezentacja
14:50 - 15:15
Tymoteusz Olszewski (Speednet)

Adaptacja zaczyna się od zrozumienia (AI)

Adaptacja firmy do transformacji AI wiąże się z balansowaniem pomiędzy FOMO, a kosztami. Odróżnienie hypu technologicznego od wartości biznesowej to jedno, ale jak w tym wszystkim zadbać dodatkowo o opór wśród pracowników?

15:15 - 15:30

Przerwa kawowa

prezentacja
15:30 - 15:55
Wojciech Ruszkiewicz (Nostre By Valueships)

Dlaczego Twój kolejny projekt data się nie powiedzie?

Odkryj pułapki czyhające na projekty data oraz AI i poznaj strategie, które zwiększą Twoje szanse na sukces. Dowiedz się, jak uniknąć typowych błędów i maksymalizować wartość biznesową w analizie danych i AI.

prezentacja
16:00 - 16:25
Jakub Król (Escola)

Firma automatyczna. Twoi pracownicy (z) AI

Zanurz się w rozważaniu jak stworzyć zautomatyzowaną i superprzepustową firmę, korzystając z najnowszych osiągnięć w dziedzinie AI. Czy firmy w przyszłości będą "zatrudniały" więcej agentów AI niż ludzi? Co jest lepszą drogą dla organizacji przyszłości: jak najwięcej AI czy ludzie, których sztuczna inteligencja wspomaga? Prelekcja pokaże Ci konkretne zastosowania SI w różnych obszarach firmy. Pokażę Ci pełną ścieżkę do automatyzacji i AI'zacji biznesu - z korzyścią dla każdego!

16:25 - 16:30

Zakończenie konferencji

8:50 - 9:00

Dodatkowe prelekcje i warsztaty. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisy od 12 września.

9:30 - 9:45

Rozpoczęcie konferencji na sali AI

prezentacja
9:45 - 11:10

Prelekcje na głównej sali (AI / BI)

11:10 - 11:30

Przerwa kawowa

prezentacja
11:30 - 12:10
Krzysztof Chibowski (aisay.co)

Od biznesu do społeczeństwa: sztuczna Inteligencja w wsparciu potrzeb społecznych

Sztuczna inteligencja weszła z impetem do codzienności, szczególnie w kontekście biznesowym, ale czy może równie skutecznie wspierać obszary potrzeb społecznych, zwłaszcza tych, którzy nie mają głosu?

prezentacja
12:15 - 12:55
Katarzyna Szczesna (kasiaszczesna.pl / Design Mentorship)

Trustworthy AI - jak wdrożyć etyczne podejście w organizacji

Zastanawiasz się jak połączyć aspekty prawne, podejście etyczne w technologicznym i pełnym irracjonalnych zachowań świecie? Pokaże jak połączyć te obszary w jedną całość, żeby nie otrzymać kar związanych z AI Act.

12:55 - 13:50

Przerwa obiadowa

prezentacja
13:50 - 14:30
Róża Szafranek (HR Hints)

Budowanie zespołu AI: jak definiować i sprawdzać kompetencje przyszłości?

W swoim wystąpieniu Róża Szafranek, ekspertka od budowania efektywnych zespołów już w ponad 150 firmach, opowie o tym, jakie są kluczowe cechy i kompetencje osób, które będą tworzyć tzw. zespoły przyszłości.

prezentacja
14:35 - 15:15
Małgorzata Siedlik (Grupa Inicjatywa)

Zamień scrollowanie na kupowanie - czy Instagram i narzędzia AI mogą napędzać sprzedaż produktów i zapewnić ponadprzeciętne wyniki?

W erze cyfrowej, lajki to tylko początek – prawdziwą sztuką jest zamiana ich w dochodowe transakcje. Zajrzyj za kulisy skutecznych kampanii i dowiedz się, jak wykorzystać moc Instagrama i AI, by osiągnąć wybitne wyniki. Podczas tego warsztatu uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać Instagram i narzędzia AI do zwiększenia sprzedaży oraz osiągnięcia ponadprzeciętnych wyników w kampaniach produktów.

15:15 - 15:30

Przerwa kawowa

prezentacja
15:30 - 16:25

Prelekcje na głównej sali AI/BI

16:25 - 16:30

Zakończenie konferencji

W tym roku wspierają nas

Partnerzy