Wszyscy stracą pracę. Roboty będą na ulicach... AI zmienia wszystko i wszystko zmieni się przez AI. A może wcale nie? Może po roku zachłyśnięcia się generowaniem obrazków, które mają 4 palce i filmów które nie przestrzegają praw fizyki, ale za to palą ogromne ilości energii, by powstały, może czas się zastanowić co AI zmienia, a co...wcale nie. Prezentacja będzie też okraszona wdrożeniami i case study, co Escola wdrożyła dla swoich klientów w ostatnim czasie w zakresie AI.
Podczas wystąpienia opowiem o tym jak wygląda rzeczywistość w polskich przedsiębiorstwach w temacie AI. Podzielę się z Wami wnioskami oraz obiekcjami, z jakimi mierzymy się podczas rozmów z decydentami. Copilot to technologia pochodząca od Microsoft i działająca w tym środowisku, ale mam nadzieję, że każdy wyniesie z tej prezentacji coś dla siebie. Przede wszystkim zobaczycie dobre praktyki przygotowania organizacji do wdrożenia narzędzi AI.
Sztuczna Inteligencja to nie tylko automatyzacja procesów i optymalizacja biznesowa, to technologia, która wpływa na ludzi i najlepiej działa z nimi w symbiozie. Porozmawiamy o tym, jak może pomóc zbudować wspaniałą kulturę, a kiedy będzie realnym zagrożeniem dla dalszego rozwoju organizacji. Pokażę jak można się do tego przygotować i jak do tej pory różne organizacje sobie z tym radzą.
Ludzka twórczość od zawsze opiera się na powtórzeniach i reinterpretacjach. Czy w dobie rozwoju AI ryzyko powstawania jednolitych, mało oryginalnych treści staje się większe?
Czy filmy sci-fi o AI w kosmosie to dzisiaj bardziej science czy fiction? Sprawdźmy jak sztuczna inteligencja wspomaga misje kosmiczne, analizuje dane pozyskane przez sondy i satelity oraz zarządza systemami statków kosmicznych.
Nasze dzienniki to studia przypadków, którymi chcemy się z Tobą podzielić! Za pomocą przykładów zaprezentujemy jak w Quantup osiągamy sukcesy i radzimy sobie z przeszkodami, korzystając z naszej unikalnej metodologii.
Każdy chce działać zwinnie i efektywnie. Dla jednych firm jest to banalnie łatwe, dla innych wymaga zmian. Jak je zorganizować, aby wycisnąć z AI jak najwięcej? Praktyczny poradnik oparty na doświadczeniach z dużej organizacji.
Od lat pomagamy zmieniać dane w wiedzę. Teraz przyszedł czas, żeby zmienić te dane... w asystentów AI, którzy zaopatrzeni w wiedzę o firmie i dokumentację odpowiedzą na pytania pracowników i klientów.
Co się wydarzy, kiedy do worka o nazwie deepfake spakujemy wszystko? Czy będzie wtedy dużo straszniejszy? A może w ogóle nie trzeba się go bać, bo za chwilę sam pęknie? Zajrzyjmy do worka i rozpakujmy go element po elemencie!
1.Rola AI oraz cyfrowych agentów w procesach HR i rekrutacji. Nowe możliwości w zakresie automatyzacji i personalizacji. 2. Zmiana kompetencji w erze AI, nowe role. 3. AI jako narzędzie analizy danych o talentach.
Zagłębimy się w to, jak VR, AR i AI mogą tworzyć wciągające doświadczenia, które urzekają odbiorców, poprawiają postrzeganie marki i wpływają na zachowania konsumentów. Studia przypadków znanych marek, które z powodzeniem wykorzystały tę technologię.
Czy AI może stworzyć strategię marketingową za Ciebie? Wielu przecenia jej możliwości, inni nie korzystają z niej wcale. Podczas mojego wystąpienia wyjaśnię, gdzie AI może być realnym wsparciem, a gdzie potrzeba człowieka.
Edukacja Przyszłości - jako wiedza rynkowa z wiarygodnego źródła utrwalana przez pracę organiczną u podstaw. Jak budować wiedzę w przyszłych pracownikach na etapie edukacji w szkołach na przykładzie Ogólnopolskich Mistrzostw IT.
Podczas prelekcji omówimy, jak AI ewoluowała i wpłynęła na przemysł, prezentując przykłady zastosowań w produkcji, logistyce, energetyce, motoryzacji i farmacji.
Intelligent Augmentation (IA), wychodzi z założenia, że AI wzmacnia człowieka a nie zastępuje go. Podczas warsztatu pokażę jak można wykorzystać to podejście do poprawy wyników organizacji - jeden człowiek po drugim.
W świecie, w którym pojawia się AI panują inne zasady – niektóre ograniczenia przestają obowiązywać, inne zaskakują swoją nieprzewidywalnością. Podczas mojej prelekcji dowiecie się, jak to jest mieć pasję, potężną zajawkę, narzędzia i realny cel... i mnóstwo nieoczywistych a wręcz absurdalnych przeszkód. Co podczas moich przygód z AI poszło nie tak? Jakie miało to konsekwencje biznesowe i co Wy możecie z tego doświadczenia wziąć dla siebie? Mam nadzieję, że ta historia nie tylko rozbawi, ale też pokaże, że czasem faktycznie nie warto się poddawać.
Zastanawiasz się jak połączyć aspekty prawne, podejście etyczne w technologicznym i pełnym irracjonalnych zachowań świecie? Pokaże jak połączyć te obszary w jedną całość, żeby nie otrzymać kar związanych z AI Act.
AI odbierana jest praktycznie wyłącznie optymistycznie. Optymizm musi być jednak studzony dla dobra ochrony danych klienta. Prelekcja jest zderzeniem dwóch postaw – optymizmu wdrożeniowca oraz chłodnego osądu właściciela agencji.
Rodzice wspierają wybory dzieci, dzieląc się doświadczeniem. Tak samo jest z AI, a ono chętnie uczy się na błędach innych! Ważna jest rozdzielność danych. Jakie korzyści producentowi, sprzedawcy, klientowi daje AI w przemyśle?
Podczas prelekcji „Czy pęka Bańka AI” omówię, czy obecne oczekiwania wobec sztucznej inteligencji są przesadzone i czy istnieje ryzyko powtórzenia się scenariusza, jaki znamy z poprzednich baniek technologicznych. Zastanowimy się, czy faktycznie mamy w ogóle do czynienia z bańką. Przedstawię realne osiągnięcia AI w zestawieniu z hype'em oraz przeanalizuję wpływ potencjalnego pęknięcia tej bańki na społeczeństwo, rynek pracy i przyszłość technologii.
Korzystanie z AI w pracy Developera Power Platform może znacząco zwiększyć efektywność i rentowność projektów, co przekłada się na wyższy ROI. W prezentacji przedstawię sposoby wykorzystania AI i Copilot w codziennej pracy nad budowaniem aplikacji biznesowych, aby w pełni wykorzystać ich potencjał, przyspieszyć pracę i efektywniej dostarczać wartość użytkownikom.
Dowiedz się, jak liderzy mogą skutecznie wdrażać AI, budując zaufanie w zespołach i podnosząc konkurencyjność swojej działalności.
AI nie jest nowością w bankowości – od lat pomaga w wykrywaniu przestępstw oraz profilowaniu klientów. Tym razem skupimy się jednak na nowej fali generatywnej AI (GenAI) i jej potencjalnym wpływie na sektor finansowy. To konkretne przykłady, a nie ogólniki realnie zmieniają bankowość. Omówimy, jak GenAI rewolucjonizuje tradycyjne techniki machine learningu i deep learningu oraz jakie konkretne projekty są obecnie wdrażane w bankach, zmieniając ich technologiczną rzeczywistość. Jak AI wpływa na dalszy rozwój tradycyjnych technik ML i DL? Czy już teraz wdrażane są projekty, które zmieniają technologiczną rzeczywistość banków?
Opracowanie innowacji procesowej w postaci systemu przeznaczonego do procesów kontroli jakości związanych z dystrybucją farmaceutyków i innych wyrobów medycznych.
Jak dział HR w czołowej firmie IT dzięki Asystentowi AI oszczędza dziesiątki godzin? Jak Avatar AI pomaga w branży wydawniczej? Jak AI pomogło stworzyć wideo dla Fundacji? Jak Twój dział marketingu, IT i HR może skorzystać z Avatarów i AI video?
Nie znasz rozwiązania w Excelu? Znasz, ale nie pamiętasz? A jak sobie przypomnisz, to jednak nie działa, jak trzeba, co? Pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę z Excelem przy pomocy AI (i nie mam na myśli Copilota 😉).
Adaptacja firmy do transformacji AI wiąże się z balansowaniem pomiędzy FOMO, a kosztami. Odróżnienie hypu technologicznego od wartości biznesowej to jedno, ale jak w tym wszystkim zadbać dodatkowo o opór wśród pracowników?
Odkryj pułapki czyhające na projekty data oraz AI i poznaj strategie, które zwiększą Twoje szanse na sukces. Dowiedz się, jak uniknąć typowych błędów i maksymalizować wartość biznesową w analizie danych i AI.
Zanurz się w rozważaniu jak stworzyć zautomatyzowaną i superprzepustową firmę, korzystając z najnowszych osiągnięć w dziedzinie AI. Prelekcja pokaże Ci konkretne zastosowania SI w różnych obszarach firmy.
Sztuczna inteligencja weszła z impetem do codzienności, szczególnie w kontekście biznesowym, ale czy może równie skutecznie wspierać obszary potrzeb społecznych, zwłaszcza tych, którzy nie mają głosu?
Wyzwania i możliwości AI w ochronie prywatności. w oparciu o ciekawe case studies i praktyczne "to-do" listy, wskazując, jak skutecznie zabezpieczyć dane osobowe, przestrzegając nowych regulacji prawnych w erze AI.
W swoim wystąpieniu Kasia Mierzejwska, ekspertka od budowania efektywnych zespołów już w ponad 150 firmach, opowie o tym, jakie są kluczowe cechy i kompetencje osób, które będą tworzyć tzw. zespoły przyszłości.
W erze cyfrowej, lajki to tylko początek – prawdziwą sztuką jest zamiana ich w dochodowe transakcje. Zajrzyj za kulisy skutecznych kampanii i dowiedz się, jak wykorzystać moc Instagrama i AI, by osiągnąć wybitne wyniki. Podczas tego warsztatu uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać Instagram i narzędzia AI do zwiększenia sprzedaży oraz osiągnięcia ponadprzeciętnych wyników w kampaniach produktów.